torsdag 21 april 2011

Påskheeeeelg!


Idag inleds påskhelgen med pre-påsk-fest :D Skall bli kul!
Just nu springer jag omkring och städar med friends på i bakgrunden, behövs alltid! (;
Kristian har farit iväg till umeå i morse. Han skall hämta åter en bil....suck och stön med karar å bilar :D

Ikväll skall jag prova att laga kinderäggshots! låter inte så nyt
tigt och det är det nog inte heller, men omnomnomnom! Blir antagligen ollis senare ikväll också :D

Har nu orkat fixa lite bilder, så nu lägger jag upp bilder från nån dag sen då jag var på promenad med denna sötis som är hemma från stockholm! anna, anna heter hon (; höhö

en liten spindel
Har också köpt nya jättekoppar från indiska!

2 kommentarer:

Anna sa...

hahahaha hujjj va ful bild på mig!!!

Sofia Troberg sa...

Jaajaaa så du tycker ja tar fula bilder :(( nämen dendär va bästa av di ja to tyckt ja iallafall (; du e så söt så!