måndag 2 maj 2011

Lista som jag stal

Nämn något som gjorde dig glad igår: Koti Pizza! Omnomnom

Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade av Kristians väckarklocka, han stängde av den och vi somnade om och stackarn vaknade med ett ryck klockan 9 då han redan borde ha befunnit sig på jobbet.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Låg på soffan och latade mig.

Det sista du sa högt: Hejdå älskling!

Det senaste någon sa till dig: Hejdå söt! (eller någå ditåt?)

Vad har du druckit idag: Ingenting ännu idag.

Vad var det senaste du åt: popcorn

Vad var det senaste du köpte: popcorn och jaffa (man får äta kp,popcorn och limsa på samma dag om man är krapula, jepp)

Vad är det för färg på din ytterdörr: öh? typ träfärgad?

Vad är det för väder hos dig nu: Soligt, ganska kallt tror jag.

Godaste glassmaken: Isglass

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Vet faktiskt inte? Kanske kanske..Men oftast så är ju kärlek nåt som växer fram.

Sover du tungt: Ibland

Drömmer du mardrömmar: Jo allt för ofta. Men jag brukar också inse att jag bara drömmer och kunna styra dem.

Favoritklädsel: Någå som är snyggt men jäkla bekvämt på samma gång.

Favoritlåt just nu: Janå favorit låt och favorit låt.. jag har jäkla solsidan låten i huvu konstant...:D

Vad ser du om du tittar till höger: en trampmaskin, ett kamera stativ, min kamera, ett tangentbord, tv, tvbord, dator, massa jävla sladdar.... typ.

Vad gör dig glad just nu: Tanken om att jag snart kan gå och koka nudlar åt mej.

Vad ska du göra härnäst: äta nudlar och se på friends

Höger eller vänsterhänt: högerhänt...och vet ni vad som är orättvist? Jag kan typ int göra någå med vänsterhand, men kristian som är vänsterhänt, han kan använda båda? pyh

Humör just nu: trött, ont i ryggen, hungrig...

Favoritgodis: Sånde sura som får mina tänder att ila :( synd nog

Kläder just nu: ärligt talat så int så mycket eftersom jag just steg upp. underkläder och sånt

Sommarplaner: Jobba, försöka sola, och fara till turkiet med vänner och pojkvän ;D

Hur många kuddar sover du med: Jättemånga

Spelar du något instrument: Jo, synth!

Morgon eller nattmänniska: Morgon eller... både och egentligen.

Vad är viktigast för dig: ärlighet

Är du kittlig: tyvärr jo

Snarkar du: om jag är riktigt täppt i näsan kanske ;D

Stjärntecken: Lejon

Äckligaste insekten: Lockspindlar och harakrankar, allt med för långa ben i förhållande till kroppen.

Längtar du mest efter just nu: En kram

Inga kommentarer: