onsdag 13 april 2011

Hyvä juttu!

En bra-lista!

- DET ÄR VÅR! Snön smälter och jag har redan sett blommor, spindlar och fjärilar

- Har städat upp balkongen som nu har gått från råtthål till mysig sittplats.

- Har mycket mer energi nu, och har tagit upp träningen på allvar igen.

- Har fått reda på att jag är rik som fan i december då skatteåterbäringen kommer :D wooo

- Har bestämt mig att städa lägenheten i morgon och laga det vårfint! och så skall jag ut på promenad med jenny.

Idag har jag som sagt städat upp balkongen och varit i skolan en stund. Sedan har jag och emme suttit på min nypimpade balkong och druckit te och pratat om allt möjligt ! Efter de så for vi på lenkki :D Urskönt, fast mina vader krångla lite i början.

På söndagen var vi och körde snöskoter utan snö med mici och
emil :D Det var blött men kul (;
Här kommer några bilder. På första bilden är det jag och mici som kör, på resten är det kristian och emil.


Inga kommentarer: