fredag 22 april 2011

huvudvärk!

Orättvist att jag som inte ens drack nå mycket igår, och att jag som började dricka vatten före 12 och for hem i god tid skall nu...fortfarande efter 3 värktabletter ha huvudvärk. Men jag tog just en treo och de är ju skitbra, så snart är den nog borta tror jag!

Nåja, men vi roligt hade jag nog igår :D Men blev supertrött redan efter 12. Kristian kom sådär passligt hem från umeå me nya bilen då, så han kom efter mig. Vi for och köpte metripizza... det var namnam!

Nu skall jag lägga upp lite bilder (; Och tack Iréne och Emma för bloggrapen :DDDD Hahaha!

Kinderäggshots! :D (vi hade tänkt sprutgrädde på ännu, men skitsiwa hade inte sånt lyx)

Nu skall jag och Kristian fara iväg och fota lite! sedan blir det påskmat hemma vid mamma och pappa! mums ^^,

Inga kommentarer: