måndag 18 april 2011

Limitless




Var just på bio med Kristian och Tg och kollade denna film! Jag går nästan aldrig på bio så det var riktigt kul. Och filmen var faktiskt ganska bra, lite onödigt våld men annars helt huippu! Och Bradley cooper felar ju int heller (; haha

Annars idag så har jag varit i skolan, upptäckt att jag fått 3+ i min första finskatent... fatta? har typ varit underkänd i hela gymnasiet och så får jag inte ba
ra godkänt utan dessutom 3+! Jag får nog lov att klappa mig själv på huvudet! Sedan efter skolan så övertalade Sia mig att komma och äta till chili och Lime, och jag var inte så riktigt svår övertalad och dessutom så är det ju hennes födelsedag idag så dit for vi, och gott var det :D

Grattis Sia!

Sedan har jag också roat mig med att rita stewie och brian på dagens föreläsning (; haha
Hahaha jättefula jag vet, men jag satt iallafall och roade mig själv !

Inga kommentarer: