tisdag 14 september 2010

Omnomnomnom!

HEJ! Idag har jag varit i skolan på en mycket givande föreläsning om forskningsmetodik!
Sedan peeda ja in till stan och mötte upp med Mia! Vi gick som vanligt och prata massa crap och shoppade onödiga (och nödvändiga) saker. Nu har jag några till skolsaker shoppade iallafall. Men glömde det viktigaste...Sminkpennan! ( :DD )

Yes, men jag kunde inte hålla mig ifrån att köpa subway. Är så jäkla snål på min favoritsubbis! Steak and cheese! Underbart gott! Men utan oliver såklart! Huvvadå! Skulle i för sig vilja lära mig att tycka om oliver, de är så söta och små. Men ännu i mitt 21åriga liv har jag inte lyckats<3
Nu skall vi fara till tölby! OCH ÄTA SUBWAY! :D och Kristian skall skruva med sin ny ööh... bytta bil :D Han bytte sin ena skrotbil till en annan skrotbil! (En röd bmw legend E30)
Han har tjatat om den bilen i typ hundrafemtifem år, så vetja han är glad och nöjd nu! :D

Nån som skall ut idag eller i morgon? Funderar lite smått på sky på onsdag? nån som är påväg dit?

Nåja, Hejdå!

2 kommentarer:

Malin Nyman sa...

Oliver är äckligt. Punkt slut.

Sofia Troberg sa...

Javet! Har typ ätit en halv oliv i mitt liv och tänkte spy! Men jag skulle vilja lära mig att tycka om dem... måst gå nån olivkurs eller nåt! :D