onsdag 15 september 2010

mitt rufshuvud!

Jag och mitt rufshuvud hade 2,5 års dag förra veckan! Så nu tänker jag lägga upp en söt bild på oss två! Här är vi uppe i ett fågeltorn och pussas. Tänk att tiden går så fort! På våren får vi fira 3års dag! De låter mycket, men är ändå så lite. Jag tycker så mycket om min underbara pojkvän

Och så skall jag göra en lista på mina nya (och gamla) passioner i livet:

- SKOR! har blivit helt besatt av att kolla på skor och bilder med fina skor! Har ett presentkort till bianco, och jag är där varje gång jag är i stan och gråter över att jag inte har råd med dem allihopa. snörvel...snyft...! Kan inte bestämma mig för vilka jag skall köpa. Eller jo, men de jag vill ha kostar tvåhundrafuckingtio euro! bröööl.

- Matlagning! Det är en helt sprillans ny passion! Har börjat kolla upp recept och laga massa god mat! Det är så roligt att laga mat och sen njuta av att man faktiskt lyckas. pricken på i:et är ju att Kristian också tycker om att laga mat (och är jäklit duktig på det). Så vi kan stå i köket och kocka tillsammans. Mysfaktor!

- Läsa bloggar! Förr läste jag inte typ kändis och mode bloggar! Men nu har jag börjat göra det? Jag vet inte varför? troligen har jag för lite att göra.

- Plocka svamp! Det är ju höstens bästa nöje :D Sedan är det gott också! Och det är ju inte helt onyttigt med en lång promenad i skogen.

- Kavajer! Bästa plagget ever! Bara att dra på, och man kan ha dem både utom och inomhus. Har just köpt en ny från H&M en ganska lång en som jag kan ha med tights och shorts!

Sen är jag lite sur också! Färgade håret med Garnier (nån ljusaskblond) Det var så fint! Och nu bara nån vecka senare så har min fina färg försvunnit :( De stod att det var kestoväri, men tydligen inte. Fnys, jag tänker aldrig färga med garnier igen.

Inga kommentarer: