fredag 10 september 2010

Mitt huvud är tomt!

Tjenare mina kära bloggläsare!(Som ni vet så har ja ju störst blogg i hela världen) Haha!
Idag har jag några saker att konstatera.

1. Våran hamster äter och sover på samma gång.....! Detta börjar vara på gränsen till sorgligt.
2. Jag har ont i magen på grund av hunger och lingonvecka!
3. Jag klarade gulis...OCH dagen efter i skolan! Hurra!
4. Idag skall jag på stan med mommo! :D Jag önskade mig "en dag på stan" till födelsedagspresent, och nu skall vi ta denna "dag på stan"!
5. Mina smalben kliar så grymt så jag börjar snart lipa.
6. Jag skall i jobb i morgon, blä!
7. och...nästa helg.
8. Jag förstår inte hur tiden kan gå så långsamt när man inte har brottomt nånstans.
9. Snart skall jag äta...sallad eller nudlar.. det är frågan?
10. Men först måst jag trycka i mig burana så jag får slut på mitt magont

Jag och älskling i ähtäri. Jag villa bara lägga upp en bild på oss, för jag tycker så mycket om min söta filur till pojkvän!

Inga kommentarer: