onsdag 22 september 2010

Good Morning!

Gissa vad jag har gjort idag? Jo jag skall till skolan till halv 1! Och jag steg upp klockan 9 och städade köket? Jag börjar bli korkad påriktigt.
Och vet ni vad jag gjorde sen? Jag fick för mig att riva lite smått i mina ögonfransar....(försökte pilla bort en mascaraklump) och så lossnade klumpen...och 4st ögonfransar! :( Tänk om det har blivit en lucka där nu :( Hahahahaha, grymma I-landsproblem har jag som vanligt.

Nu skall jag föna håret... och äta!

2 kommentarer:

Anna sa...

Jag stiger alltid upp innan nio varje dag, oavsett om jag har sovmorgon eller inte. Man hinner ju med så mycke med och så har man ju hundra gånger bättre samvete? ;)

Sofia Troberg sa...

Jo, jag stiger nog upp den tiden vanligtvis också (; men jag brukar sitta halvdöd i soffan, inte ha några ton energi och städa hela köket :D