lördag 18 oktober 2014

Shopping & mat

Igår gick jag på stan halva dagen tillsammans med Milena. En riktig superdag med både shopping och god mat! Vi åt lunch på fondis och efterrätt på sweet vaasa. Tummen upp åt båda två. Speciellt åt sweet vaasas mascarpone cheesecake med passionsfrukt. Vi dog lite!

Jag köpte en mysig kofta från Carlings, ett halsband från bikbok och strumpor :D Haha. Borde göra det till en vana att alltid köpa nya strumpor då man går på stan. Så får man börja slänga gamla nötta oftare.

På kvällen hade jag och Kristian en riktig soff-potatis kväll och såg på serier och kramades. Mysigt värre. Tog en bild på kvällsljuset från balkongen med telefonen. Så sjukt vackert var det i några få minuter innan solen gick ner. Önskar jag hunnit springa ner till stranden med min Nikon men ljuset försvann lika fort som de kom.

Inga kommentarer: