torsdag 16 oktober 2014

Höstlov?

Nu har jag väntat och väntat på höstlovet.  Äntligen skall jag hinna göra allt som lämnat ogjort och vila ut ordentligt. Nu då ligger man här klockan 4 på en ledig dag och har just och just orkat duscha och byta kläder. Kristian skriver slutarbete och alla jobbar eller är bortresta. Då man äntligen får slappa så är det värsta tortyren att inte ha något att göra förutom då att städa, tvätta kläder och diska. Nästan så jag önskar jag skulle ha jobbat idag iallafall!

Man längtar efter dagar då man får vara alldeles själv och bara inte behöva göra någonting men om sanningen ska fram så suger det att inte göra nånting om man måste göra det själv. Dålig på att underhålla mig själv, de är vad jag är.

Nu är tillfället jag borde vara kreativ. Rita, måla, spela, sjunga, experimentera med mat, pyssla eller göra andra saker jag tycker om. Men jestas motivationen? Var är du?

Ska försöka släpa mitt lazy ass till butiken nu. Äta måst man ju iallafall. Kanske jag spelar lite synth först? Joo de sku jag kanske lyckas med. Haha!

Imorgon ska jag gå på stan och kompisluncha! Det blir troligen en mer givande dag än denna ;)

Fast visst borde man kunna ha slappa dagar också utan att känna sig sämst i världen? Tänk att de ska vara så svårt att unna sig.

Okej nu var det slutklagat! Ute är det gult och fint ( iallafall med "lite" instagram redigering :D )

Inga kommentarer: