söndag 5 oktober 2014

Hantverksmässa i Seinäjoki

Imorse skickade mamma och frågade ifall jag ville följa med henne & mommo på hantverksmässan som ordnas i Seinäjoki varje år. Varför inte ? Passlig söndags-tant-göra ;) Fina hantverk och lite pyssel idéer! Jag köpte lite inhemska grejer. En silverring (elämän puu/ livets träd) och en halsduk. Sedan åt vi på Rosso och det var riktigt gott!

Nu är jag hemma och är lite trött men nöjd och glad över att ha haft en trevlig söndag. Men än är inte helgen över. Nu står kvällspromenad med milena och late night alone kräftätning på agendan. Hahaha fick lite panik då kräftorna har smältat och jag redan ätit. Men dem kan man ju inte spara på? Så det blir nattmat istället. Huff!

1 kommentar:

Min Naturliga Sida sa...

Tack för en trevlig dag ! Ringen och halsduken är såå fina !
Kram Mamma