måndag 13 oktober 2014

Mondays...

Idag har jag varit otroligt trött. Började måndag morgon med tidig väckning fast jag hade sen tur. Hur kul e nu de då? Hade en rutinläkarkoll direkt på morgonen före jobbet. Jag har sovit nu hela kvällen. Kristian har sett på massa serier och jag har bara snarkat. Hoppas sömnskulden försvann nu då och jag är pigg som bara den resten av veckan.

Jag har tagit semester torsdag-fredag och måndag. Ska bli så skönt med ett litet miniloma.

Varit en sväng via dragnäsbäck och hälsat på och sorterat kläder (blir snart nytt loppisbord)

Stackars fina gamla familjehunden Leia är sjuk :( Krutgumman våran. Hemskt då djur är sjuka då de inte kan berätta något.

Jag har inte åstadkommit mer idag än att sova, stekt lite svamp och tagit en höstbild eller två. Godnatt!

Inga kommentarer: