måndag 28 oktober 2013

Dåliga dagar gör bra dagar ännu bättre.

Jag är så irriterad på denna dag. Jag har tusen saker jag skulle vilja göra och tusen saker jag måste göra. Just nu kan jag inte göra någonting för mitt huvud håller på att explodera. Har sovit hela förmiddagen för att huvudvärken skall gå om, men icke. Igår var däremot en bra dag! Jag och Kristian var var på roadtrip till björköby och vandrade bodvattnet runt och gick upp i saltkaret och njöt av utsikten. Verkligen vackert ställe, att man inte håxat att fara dit tidigare. Kan inte vänta på att få köpa ny kamera nu. Men jag har lovat mig själv (ehum.. Kristian) att jag måste sälja alla mina hundra överlopps kläder jag aldrig använder på loppis först. Jag har sagt hundrafemtio gånger att jag skall laga ett loppisbord men de blir aldrig av. Så nu kanske de händer om jag har press på mig. Haha. 


Nåt jag har börjat förstå med min idiotiska huvudvärk är att jag måste stiga upp och göra något. Ligger jag hemma och tänker på hur mycket huvudvärk jag har så blir det värre. Speciellt om jag sitter framför datorn. Så nu tror jag att det blir dusch, lite uppiffning och lite choko. Skall prova, om allt går om jag tänkt mig kanske jag till och med kör iväg till stenhaga på lite shopping.

Inga kommentarer: