lördag 19 oktober 2013

To cute to function

Med risk för att låta som en 12 årig flicka så skriver jag detta inlägg. Igår råkade jag komma över en bild på en chow chow valp när jag kollade lite roliga bilder på internet. Det slutade med att jag i flera timmar satt och såg på bilder och videon på dessa sötaste håriga bollar jag nån gång sett. Hur kan jag inte ha en sådan här redan? De ser ju ut som små björnar. Tänk att gosa med en sån liten söt hårboll. Dessutom har de blå tunga, hur coolt är inte de då? Den åker genast upp på top 3 listan av hundar jag överväger skaffa i framtiden. Där finns redan Corgi och en fet Mops. 




(Bilder lånade från google)

They are so fluffy I wanna cry. 

2 kommentarer:

Min Naturliga Sida sa...

Leia e jättesur då int Lapphund finns med på din topp 3 lista ! :D

Sofia Troberg sa...

Nåmen Lapphund var ju redan den absoluta top 1 redan för 11 år sedan. Efter så många år på tronen kan hon väl inte gnälla ;) Jag tror bestämt att de snarare är matte som är lite sur nu och inte Leia ;)