torsdag 16 maj 2013

Spanien 7 (Promenad)

Den femte dagen gick jag och Kristian ut på morgonpromenad. Vi skulle egentligen bara gå ner till stranden men missade övergången som gick över motorvägen så vi började gå längs med den istället. Här nedan kommer en färgglad bildbomb från halva vår promenad (Jup, I got more pics)
 Kristian 
 Hittade buskar som var helt uppätna av dessa små vackra skalbaggar.
 Längs med vägen fanns en gigantisk apelsin odling

 Vi var egentligen på väg till denna "palm forest" men vi glömde helt bort det när vi väl slapp ner till stranden. 

 Vi gick så långt så vi kom till närmsta stora stad Torrevieja
 Medelhavet


 Hittade en sjögurka 

 Vi pausade vid en liten strandbar och åt glass och njöt av utsikten. 


 Jag fånar mig (Ifall ni undrar om jag är så häftig så jag går omkring och samlar snäckor och sånt i en påse så.. ja, det är jag!)
Fina blommor

Inga kommentarer: