söndag 12 maj 2013

Kvälls funderingar

 Ligger ju nu igen och funderar över mitt hår. Det har blivit någålunda långt nu igen. Det växer så det knakar. Före resan var jag så irriterad över att halva mitt hår vägrade bli ljust och övervägde att kapa av hela skiten. Men tydligen så lyckades solen inte bara bränna sönder mina axlar utan också bleka mitt gula hår och nu med lite silvershampo så har det faktiskt blivit riktigt fint igen.



Denna helg har faktiskt varit riktigt kul. På fredagen kom Jenny,Daniel och Tg hit och vi såg på ishockey VM och pratade en massa strunt. SKÖNT, höll på att få girl-talk abstinens under resan. På lördagen jobbade jag  som vanligt och fick vinka adjö åt en jobbarkompis som hade fått ett annat awesome jobb och arbetade sin sista dag. På kvällen fick vi besök av bästa Mia&Markus! Vi åt bulla och spelade frågesportspel. Så awesome! (Jag vann ofc ;) ). Idag började jag morgonen med att vakna tidigt bara för att slänga mig på balkongen för att sola några timmar innan det var dags för morsdagsfirande. Vår balkong är awesome med morgonsol och svinvarmt redan klockan 9. Nu håller jag på att somna så nu tar jag natten. Hoppas alla har haft en bra helg! Puss

Inga kommentarer: