lördag 11 maj 2013

Spanien 6 (Marknad, cykelutfärd och middag)

Den fjärde dagen var det dags för lördags marknad. Där fanns en massa krimskrams och mat och frukter. Jag köpte vindruvor, en fickspegel med en elefant på och kryddor. 
Kristian och Simon på Marknad

Sedan gick vi och åt nån semi-äcklig hamburgare till lunch. 
 Efter det så for jag, Kristian och Simon ut och cyklade längs med stranden. 
 aaah medelhavet. 
 Jag tvingades fortfarande täcka min axlar....murr. 
 Simon och Kristian vid havet
 Jag har fotat över axeln. 
 Vissa vägar var bra, andra fick vi bära upp cyklarna längs med trappor för att komma vidare. 
 Stranden




 Det lossnade en skruv från cykeln så vi fick lov att knyta fast stänkskärmen med ett band.  (don´t worry vi fixade den med en riktig skruv sen :D )
 Sååååå vackert! 


 Vi cyklade tills man inte slapp längre längs med stranden. Vi hittade en supermysig restaurang där vi stannade på drink-paus. 
 Supergod sangria
 Simon och Kristian 
På kvällen hade vi bokat bord vid en restaurang med mysig innegård ganska nära hotellet. Vi firade Mommo och Moffas 70års dagar där. 
 Min kusin Linda
 Jag åt lamb chops.
Ribs
 Kent, Simon, Mamma och Monica väntar på mat. 
Kristian och jag tog varsin efterrätt och delade. Denna var glassportion med whiskeysmak
Chokobakelse

Inga kommentarer: