fredag 24 maj 2013

Förbannade rusketusraidat...

Alltså jag är helt randig. Hurra för att bränna sig i Spanien och sedan stå i solen på dagisgården med olika toppar. Då har jag solat bröstet ganska mycket men inte jämnar det ut sig. Suck. Min rygg är ännu värre ;) vackert! Hoppas på att det vackra vädret fortsätter så jag hinner jämna ut brännan nångång i sommar. Just nu är jag bara lycklig att jag ens har någon färg. Tacka Spanien, solpiller och söndagar för det. Vanligtvis brukar jag vara kalkkilaivan kapteeni med stänk av rött (av misslyckade balkongsolningar) i maj.


Jag är faktiskt inte röd alls trots att det ser ut så på de dåliga webcambilderna, måste vara första gången i världshistorien jag fått färg som inte går att jämföra med övermogen tomat. 

1 kommentar:

Anonym sa...

It helped my Samsung ML-1210. Many thanks. I was about to choose a brand-new printer because
of Windows 8.

my site: xerox phaser 8560 yellow ink