lördag 18 maj 2013

Sad story

Idag har vi haft riktigt sommarväder här i Vasa! Underbart med sån värme redan i Maj. Så egentligen har denna dag varit riktigt bra, förutom att vi inte lyckades vinna sverige i hockey VM. Det är ju nog lite sad faktiskt. Själv har jag arbetat idag och sedan solat resten av eftermiddagen. Sedan när jag fick leidon av att ligga och lyssna på då vi förlorade i hockey så cyklade vi iväg efter kotipizza. MUMS! Nu ligger jag och ser på ESC! Norden har nog ganska bra bidrag i år tycker jag. Hoppas förstås på att Krista får en hög placering! 

Men det som är riktigt sad är att mina nya favoritbyxor från stradivarius har gått sönder :( Jag och symaskiner är inte riktigt bästa vänner så jag tror jag får be mamma jättesnällt att försöka rädda dem på nåt sätt. Typ sy in ett hjärta på röven, höhö! Se nu så söta..


Mina ögonlock börjar vara tunga nu och jag har mina aningar om att jag snart kommer att somna med datorn i famnen i soffan. Haha. Kanske lika bra att ge upp och gå och sova. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Kindly sir, send me the vedio clip on how to use printer for pcb.
Thanks.

Also visit my web-site - xerox phaser 8560 ink sticks