torsdag 9 maj 2013

Spanien 4 (La Zenia)

Andra dagen gick vi till det stora shopping-centret La Zenia boulevard, det var inte så långt från där vi bodde. 
 Kristian, Simon och Mamma
 Simon (som fånar sig) och Kristian! Snygga bondbrännor hade de också lyckats skaffa första dagen. 
Pappa, Monica och Mamma på sangria paus. 
 Brudarna har shoppat!
Sedan åt vi på Wok Center. Det var awesome, fanns massa mat från olika länder för en billig peng. 
Jag tog lite av allt möjligt jag tyckte såg gott ut (; 
 Jag lyckades bränna axlarna och skaffa en ordentligt ful bondbränna första dagen så jag fick lov att täcka axlarna i några dagar...stön. 
La Zenia
Alkoholen i spanien var sjukt billig. 
På kvällen for de andra ut och cyklade eller körde till en hamn. Jag och Kristian satt vid poolen och väntade på att Kristians kappsäck skulle anlända. Den lyckades några klåpare vid Vandra glömma att skicka med till Spanien. Vi fick nästan panik då den anlände alldeles för sent, vi fick vänta lääääänge. Först efter många telefonsamtal och några svordomar (för oss själva) så kom den äntligen och Kristian fick pusta ut. 
Poolen!
bungalows
Kristian testar mina brills. 


Inga kommentarer: