måndag 7 mars 2011

Vårkänslor

Snart vår! Hoppas snön smälter bort tills typ nästa vecka? Annars måst jag ta till med nödlösningen jag kör varje år...en jättelik hårfön (; haha! Oj vad jag älskar vårsol, bar asfalt, första småkrypen, doften av lera och gammalt gräs överallt ! Helt underbart.

Har av nån konstig anledning haft huvudvärk varje kväll hela sportlovsveckan! Och igår, sista dagen, så fick jag feber! Helt typiskt. Tror att det är för att jag har tränat och druckit för lite, värst har det varit efter gymmet? Men nu sist så drack jag m
assor och fick ingen huvudvärk, prima!

Jag vill ha ljusare hår? vet nån någon hårfärg som ljusar upp men inte lagar utväxten gul?

Idag har jag ingen feber, men är mycket snorig och sånt! (; Jag skall trotsa min förkylning och fara till skolan nu! Hejhej

Inga kommentarer: