onsdag 23 mars 2011

I have no words!

Hej å hå å ångest vi få!

har så mycket skolarbeten nu så jag drunknar i dem å int får jag någå gjort heller, som igår tillexempel... allt såg ljust ut och jag tänkte " NÅ NU får jag skolarbeten gjorda" och vad händer? Jo huvudvärk from hell och jag slocknade i sängen och vaknade 3 på natten. hurray!

Suck och stön!

Såg på inception tidigare igår också medan vi åt, så jag har såklart drömt hela natten att jag drömde att jag drömde att jag drömde.....jobbigt värre!

och en till trevlig grej... jag måste fara till hälsosystern idag! jag ser så INTE framemot det, för det första så är jag alltid lika kort, för det andra så blir jag så nervös så mitt blodtryck visar helt skyhöga siffror så jag måste lugna ner mig och ta det pånytt, och för det tredje så väger jag mig aldrig så att väga sig är alltid lika hemskt eftersom jag inte har nån aning om vad jag egentligen väger. Och värsta är BMI? finns de någå mer missvisande? Om man har muskler som väger och tunga ben och liknande så får man ju högt BMI utan att behöva vara överviktig alls? idioti!

Men en bra sak: Jag har hittat blåbär i frysen som vi plockade förra hösten! MUUUUUMS!

Inga kommentarer: