fredag 25 mars 2011

Pampas


Kanske inte va smartast ever att dricka massa öl igår kväll när vi spelade kort, är nu mycket trött idag. Och suck och stön vad jag måste göra skolarbeten 9 på morgonen.

Detta är annars en ganska huippu vecka, vet ni varför? Jo därför att:

- jag har fått äta bakad potatis (bästa jag vet typ)
- Jag har fått mitt skolarbete nästan färdigt
- Träffade bästa Lena som var hemma från holland.
- Spelkorts games var kul fastän jag inte vann.
- Jag har testat mitt nya f.r.i.e.n.d.s trivia spel, och jag vann överlägset.
- Idag är det pampas nationaldag!
- Jag skall äta på panorama.
- Sedan möta upp mia nånstans i "vimlet" :D
- Imorgon skall vi till tuuri med mici och emil! :D ska bli kul.

Här är ett ganska underligt fenomen som händer med mitt hår ibland, jag kan berätta åt er att mitt hår var spikrakt när jag GICK och la mig igår. och idag ser det ut såhär:

how the hell did that happend? (Haha, coolt uttryck jag vet! TACK)

2 kommentarer:

mias Markus sa...

Alltså va ditt hår "spikrakt när du FICK o la dig igår" eller "spikrakt då du GICK o la dig igår" ????

Sofia Troberg sa...

Hahaha, jäkla punktknullare! Har rättat nu och skrivit GICK med stora bokstäver! nöjd?