måndag 14 mars 2011

Ångest dag!

Ja nu kommer mina I-landsproblem igen...

1. Glömde bort att hemtenten skall vara inne i morgon, har jag ens börjat? NEJ

2. Har massa snor i huvudet som tycker om att rinna ut ur min näsa konstant....

3. Har nu också fått hosta och smittat ner Kristian som håller på att bli sjuk.

4. Har en gigantisk hög med ogjorda skolarbeten och som pricken över i:et så börjar vi med FINSKA på fredagen. Jag och det finska språket är inte riktigt bästa vänner, även som jag önskar de skulle vara så.

5. Har redan ångest över min subway som jag snart kommer att vila tröstäta.

6. I skolan idag så har vi haft genomgång av böcker vi har läst, alla handlade som samhällsproblem och innehöll massa misshandel, hedersmord, alkoholism, våldtäkter, barn som far illa, ja ni förstår vad jag menar...Intressant jo, men stämningen i klassen var nog allt annat än munter efteråt.

7. Min träning går inte alls bra nu efter att ha varit sjuk i en vecka..vet inte när jag skall våga börja igen utan att min förkylning kommer tillbaka?

stön

1 kommentar:

Malin Nyman sa...

KRYA PÅ DEJ, sötnos :/