måndag 7 mars 2011

Snörvel

Har hela näsan och huvu fullt med snor! Kristian skrattar åt mej då jag låter så idiotisk.
Nåja, i morgon är det fest som gäller! Fastlaskiainen med allt vad det innebär.
Har varit hemma hos mamma och pappa och sytt halarmärken, eller...mamma har sytt! Jag och symaskiner är inte den bästa kombon (; Nåja nu är de fastsydda iallafall. Tack mamma! ^^,

Dagens dåliga tanke så skänker jag idag åt våran mixer som bestämde sig för att gå sönder mitt i vårat broccolisoppkok! Inte snällt :( Blev massa metallbitar i broccolin också så vi måste kasta bort hela skiten. Hur skall jag seriöst överleva utan mixer? Ny sådan måste skaffas.. FORT! hah
Nåja, vi överlevde och efter några svärord och tårar så bestämde vi oss för att fara och hämta varsin tröst-subway! Gott
I brist på annat intressant så tänkte jag visa upp mitt nya halsband från Mango! Jag älskar det! Har dessutom likadana örhängen från gina, men de är mycket mindre. Fast jag konstaterade ganska fort idag morse att man inte kan ha både ugglor i öronen och runt halsen... blev liksom uggla på uggla (; för mycket!

Inga kommentarer: