fredag 18 mars 2011

Nerd-mode!

Sof goes nerd-mode! :D Har återigen fastnat i sims 3! Screw alla skolarbeten här skall nördas! :D
Haha, nämen jag skall snart fara till Sara G och jag skall inte alls ta med datorn och vi skall inte alls sitta helt osocialt bredvid varandra och spela dator? Hahahaha! bäst! Värsta är att jag inte ens skäms för de, dataspel in my heart!


Idag har vi haft första finskatimmen på Novia! Jag överlevde...mest pågrund av att vi började med typ "moi, kuka sinä olet?" perfekt nivå åt mej (; Jag kan också säga nu "olen syntynyt kahdeskymmenesseitsemäs päivä heinäkuuta! AWESOME! :D Hahahaha

I morse kändes det konstigt i huvu och halsen och till min förvåning så harklade jag upp massa mysigt blod från halsen eller näsan eller varifrån de nu sen kom...bra man har hostat sönder halsen! Dessutom börjar jag misstänka att bihålorna är fulla me massa skit... stön å suck!

Leidon då man äntligen kommer igång me träningen å tycker det är skitkul och blir stolt över sig själv... ja DÅ ska man bli sjuk! Nån där uppe på ett moln vill tydligen jag skall vara otränad resten av mitt liv :(




Inga kommentarer: