fredag 25 februari 2011

Uppe med tuppen!

Jag stiger faktiskt upp samma tid som Kristian varje morgon jag är ledig! Och han stiger oftast upp nångång 8 tiden. Så jag känner mig ganska duktig!

Idag skall jag till gymmet med emme redan klockan 11! Får se då om jag orkar bättre på morgonen! Min stackars mage som typ har varit konstant limin i sådär 2 veckor av alla magövningar är faktiskt inte så sjuk idag (; Yes! En smärtf
ri dag! Har på känn av att i morgon är den tillbaka lika "pain in the ass jag kan inte hosta eller skratta" sjuk som vanligt! Haha :D Vill min bli fin får man lida pin!

Fast jag måste säga att jag känner förändring direkt när jag börjar träna efter att ha haft lååång paus! Jag är mycket piggare, känner mig mycket bättre, Inbillar mig att jag redan ser resultat och att min mage snart är beach babe 2011! haha!


Här är min nya passion i livet!
Morot och Ananas Juice! Gott, men jag har faktiskt fått lite ont i magen av det! Undrar om det är ananasen, Igår fick jag hela tungan sjuk då jag åt färsk ananas? Men det fick jag förklarat så fint av Malin att det är någon dum enzym som gör att det sticker i munnen.

Inga kommentarer: