onsdag 2 februari 2011

Min Onsdag

Dagens crap:

- Min cykel är den sämsta i världshistorien... eller inte min cykel, den gick sönder för lääänge sen, det är mammas en precis likadan men i annan färg. Nu är den också sönder!

- Cyklat med skrället till skolan i panik... trodde jag skulle missa biljettsläppet till porr-sitzen som är nästa vecka. Ni som inte vet vad porrsitz är så... ja... det är precis vad det låter som.

- vi börjar nästa föreläsning först om en timme, och alla andra for hem och äta, och jag sitter här i min ensamhet (; Bu-hu!

- Blev i morse påmind om att vi har palaver från jobbet ikväll (jo jag hade glömt), inget farligt med det, men jag har gym med emme på schemat idag redan...Måste försöka hinna med båda, även om det betyder att jag måste sitta och stinka bland mina jobbarkompisar.

- Mitt minne är världens sämsta, och det blir inte bättre av att alla mina arbetstider denna vecka och nästa redan har ändrats.

Dagens good-shit:

- Jag hann i god tid att köpa sitzbiljett :D

- Jag har ätit thaicube, det är gott!

- Jag skall på gym idag, första gången på sådär några århundraden. Emme har lovat att få mig i beach 2011 form! :D Känner att jag kommer att lyckas detta år ;)

- Drömde inatt att kristian hade en tvillingbror som såg precis ut som honom! :D Och jag fick pussas med båda ;) hahahah lyx!


Nu tänker jag gå och slänga mig i nån passlig soffa för jag orkar inte sitta här (ja, btw så sitter jag i skolan mitt i våran... föredetta matsal) ! hejdå!

Inga kommentarer: