fredag 18 februari 2011

örhänge?

När jag var 14 lagade jag piercing i naveln! Och den har jag kvar ännu! Hade också 3 hål i ena örat och 2 i det andra. Nuförtiden har jag bara ett i varsitt öra, tyckte det var onödigt med de andra så jag lät dem växa igen.

MEN nu har jag blivit sugen på att laga ett hål högre upp i örat, och ha någotslags "kedje smycke" (nä jag vet inte vad de heter) men något som hänger eller sitter fast i mitt andra ööh.. "öronhål" ?
inte för att jag vet om det skulle passa mig, men man skulle ju alltid kunna prova? De kan ju inte skada så mycket? eller gör det?

Tatueringar är också något som jag tycker alla gör nu igen, själv har jag aldrig varit så sugen på att göra tatueringar, men om jag skulle laga en så skulle de vara nere vid foten, helt klart! Och något personligt, fast jag har ingen aning om vad det skulle vara?

Nån som har nån åsikt?


3 kommentarer:

Anna sa...

Dom där örhängerna har ju för de mesta så man kan "clipsa" fast dom, man behöv alltså int ett hål för dom :)

annars så tar de ganska länge och läka där uppe, om ja får prata för min egen del haha..

Anonym sa...

Alltså hur lagar man en piercing och hur lagar man en tatuering? Har de först gått sönder och sen måste du reparera dem? Vörstår inte vinlandsvenska längre.
Hälsningar från Faster Mia

Sofia Troberg sa...

Anna, Aaah okej (; just de! Jag vet nog inte om jag ens kommer att laga, blev bara sugen på att göra nåt nytt!

Mia, Hahaha :D nå jag menar nog bara att göra! eller vad som nu är korrekt (;