torsdag 17 februari 2011

Pipi

Eftersom jag har plan på att bli beachbabe 2011 så var jag dum nog att fara ut å springa i kylan igår igen fast jag kände mig lite hängig. Nu har ja pipi överallt :( Halsen å öra å huvu å snoran å blää....
Men jag tror jag är feberfri än så länge!

MEN, helt otroligt nog så har jag fått med mig Kristian på
mina joggingturer! Fast de visar sig att han inte har tappat nån kondis alls sedan militiden. Så de känns lagom kul att han orkar hu långt som helst medan jag som har typ hälften kortare ben kämpar mig fram i hans takt.

Nåja, för några dagar sedan så var vi ute på en äng i tölby (bredvid kristians föräldrars hus) och tog bilder på snöskotern som skall säljas! Kristian kunde inte låta bli att börja leka med snöskotern eftersom det var så mycket snö! Och hjälmen hade han ju inte med heller när vi egentligen bara skulle fota skotern :D
(jag kan försäkra er om att vi alltid annars har hjälm på när vi kör snöskoter)

Här är några bilder på Kristian när han hoppar å har sig!


Vi sopade snöskotern så den skulle vara fin för fotografering (; hahaha!

3 kommentarer:

misaelajoanna sa...

Ja känner igen mig angående dende milikondisen som aldri verkar gå ur. Å andra sidan GÅR emil medan jag joggar brevi. (Y) :P

Sofia Troberg sa...

Haha :D ja de gör kristian ibland också om de går riktigt trögt ;)
Och angående milikondisen? jag hade också bra kondis när kristian var i milin, men min har tydligen försvunnit? fnys

Min Naturliga Sida sa...

Men herregud va fina bilder ! Riktigt proffsiga ! ( och jo han som kör e riktigt skicklig ! ) :)