måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!



dagen till ära så måste jag ju lägga upp en fin bild som jag ritade på en tråkig föreläsning ;) hahaha, det skall föreställa en töntig romantisk bild på mig och kristian ! Sedan fotade jag den med telefonen och lade dit ett hjärta och skickade den åt kristian, haha han tyckte jag var töntig och lite söt! Tror jag blev 12 år igen där för en stund! Hahaha

Jag började morgonen helt som vanligt, dödstrött och i panik eftersom jag aldrig vet vart jag lägger mina saker ;) Det faktum att det är alla hjärtans dag idag så slog varken mig eller Kristian.

Nåja, som vanligt en sådan här dag när man har brottomt och är dödstrött och det är -30 där ute, så hinner man ju bara komma till skolan, vara där i 15 minuter och höra på då läraren berättar att han är sjuk för att sedan fara hem igen. Just så, nästa lektion är först kvart över 2. Hurra va onödigt!

Men glad alla hjärtans dag å vändag å allt vad det nu heter :D

Inga kommentarer: