torsdag 3 februari 2011

I feel gooooood! :D



Igår kämpade jag så svetten rann så sakens på gymmet! Emme var duktig tränare åt mej och tvingade mig att göra alla svåra grejs som min dåliga balans (och ehum... kondition) inte ville klara av ;) Men det känns jätteskönt efteråt! Lite sjukt i magen å benen har jag nog idag, men om man jämför med hur ont jag hade efter skoterutfärden på 7 timmar så är detta ett litet myggbett som kliar nånstans under foten. Haha...nu säger jag säkert för mycket och får ur ont om nån timme (;
Nämen klart det känns lite, men jag kan iallafall gå ;)

Detta är livet! När man stiger upp klockan halv 8 fast
man börjar skolan klockan 1! :D Jag och Kristian har legat i sängen och spelat angry birds på hans telefon och gosat. Idag ville jag inte alls släppa iväg Kristian till jobbet, vissa mornar så är det bara så, skulle bara vilja ligga och kramas en hel dag. Men det går ju förstås inte, så nu har jag alone-time här på morgonen, och den tänker jag fylla med friends-tittande, morgonmål, lunch, och facebook!



Såhär såg jag ut igår efter gymmet (; lite utsåttat smink men vad kan man!

Min orealistiska önskelista just nu:
- Gödsel till mitt hår så det växer fortare.
-Same shit åt naglarna.
- En helt ny garderob.
-...och en skilld avdelning för alla mina hundratusenpar nya skor (;
- hyperbra ämnesomsättning, så jag skulle kuna äta hela tiden utan att börja rulla :D haha

Inga kommentarer: