onsdag 2 september 2009

Ont överallt :D

Jag har ont överallt på konstiga ställen dessutom :D

Ont nr 1: Min arm, och gissa varför? Jo jag har världens minsta finne på underarmen?!, som konstigt nog gör svinont :D hur lyckas man?

Ont nr 2: Höger fot, eller sidan på höger fot! troligen överansträngning som är problemet? Mina platta fötter håller inte för mina joggingturer tydligen :/ Och jag som just köpt nya springskor. Och Nej, det har inte kommit p.g.a nya skor, för de var sjukt redan innan jag köpte dem :(

Ont nr 3: Vänster käke?! Troligen visdomstand som spökar...stöööön! vaknade i morse av att jag drömde att det gjorde så förbannat ont i ena sidan av käken, och så vaknar jag och det är fortfarande lika ont... suck :D

Skulle säkert kunna räkna upp några ställen till, men jag tror inte det är så intressant fakta så att jag behöver skriva ner de (; Idag har vi haft terminens första mulleskog! Det är roligt de, En glädje för både vuxna och barn :D Sen har jag varit med mamma på powerwalk/lenkki , måste gå emellanåt pågrund av min sjuka fot :/
I helgen skall vi ha kräftskiva med släktingar, jag som inte tänker missa ett enda tillfälle att äta kräftor så kommer att vara på villan troligen hela helgen, om det inte dyker upp nånting annat ^^
På Måndagen så har jag och Kristian Ett och ett halvårsdag ^^ Men han är ju såklart fast där i draksvik och leker krig... suck :D Får fira den med lite extra god mat eller nåt nästa gång han kommer hem^^,

Inga kommentarer: