fredag 4 september 2009

:(

Fyfan, igår var allting så bra! jag var så himla glad...
Men idag började dagen med att jag hade en äcklig känsla i magen ända från att min väckarklocka ringde! Drömde dessutom mardrömmar hela natten. Hann bara komma till jobbet så fick jag nästa dåliga nyhet... trodde att dagen inte kunde bli värre, men det visade sig senare att den visst kunde bli det. Kristian skickade och berättade att ingen fick komma hem från militären...
Det var enda glada tanke var att han skulle komma hem, men se där försvann den bara POFF en gång. Så nu får jag istället gå och vara orolig över miljoner olika saker i helgen. Kan denhär dagen inte bara vara en jävla mardröm som jag vaknar upp ur typ... NU? Men nä, så rättvist är inte livet.
Far väl till villan iallafall idag då... känns som om jag har världens största knut i magen.

Inga kommentarer: