tisdag 8 september 2009

Trött

Usch vad trött jag är hela tiden, varje dag när jag kommer från jobbet så är det samma sak, lägger mig i sängen och somnar, och det dåliga med att sova på dagen är att man blir så himla dåsig sedan när man vaknar. Och om bara en liten stund så skall jag orka mig ut och springa med mamma ^^
min sjuka for visade sig iallafall att ha blivit lite bättre, för igår var jag och mici ute och sprang runt spåret vid stenhaga ("kemiraspåret"), och då kändes det inte som om nån skulle ha stuckit en kniv i ena sidan av foten. Jättekul med springsällskap också :D
Permissionsförbudet på nylands brigad har visserligen upphävts nu, men jag försöker att inte få upp hoppet för mycket över att få hem Kristian till helgen, för att förra fredagen var verkligen ingen hit för mej inte. Var nog ingen hit för nån egentligen, varken väntande flickvänner eller stackars alla dem som blev inlåsta på dedär skitstället.
Min jävla visdomstand har då ingen brådska att växa upp heller, den har tydligen som plan att komma riktigt långsamt så jag skall ha ont riktigt länge (; Onskefull tand dedär.
Imorgon är det mulleskogen som gäller ! Oj så roligt ^^, bästa av allt är att man har med en liten matsäck som man får sitta och äta mitt i skogen :D Mysfaktor på hög nivå. Jag tror att jag tycker det är ännu roligare än vad barnen gör (; fniss.
jag tror att det är den snabba omvändningen från ljust till mörkt som gör att jag är trött, mittiallt så är det nästan mörkt redan 9? Och solen väcker inte mig längre klockan 5 på morgonen som den brukar. Sommar året om skulle sitta fint ^^, Meen å andra sidan så får det gärna bli vinter nu, så kommer Kristian snart hem för gott.

Men NU! skall jag börja aktivera mig, fastän sängen och mer sömn lockar mera (;

Inga kommentarer: