torsdag 3 september 2009

Baby fötter

Har köpt dermosils Foot Therapy kit, som innehåller en fotsalva, en fotpeeling, ett fotspray och fotsalt :D Mina fötter är nu babymjuka ^^
Idag har jag somvanligt jobbat, sedan har jag lyckats med att sova i 3 timmar efter att jag hade ätit ?! haha, så nu är jag passligt pigg när klockan är över 11 !
Sedan fick jag ett underbar överraskning idag också, Kristian skickade att de hade flyttat honom till nåt annat ställe i militären där det var mycket bättre och så får han komma hem på mera loman! :D Fast det är ju inte sålänge kvar nu innan han får komma hem helt och hållet ^^
Men det bästa med allting var att han får komma hem imorgon :D annars skulle han ha suttit inne denhär helgen! Underbart.
Nu är det sovdags. Fast jag troligen redan har sovit halva nattsömnen idag, så att somna nu kommer att bli ett litet problem? (; får läsa nåt tråkigt så somnar jag nog :D
Natinatt.

Inga kommentarer: