söndag 20 september 2009

Sjukstugan

Idag sköter jag om min stackars ynklige pojkvän som är sjuk! Han ligger i sängen och gnäller (;
Jag har redan lagat frukost åt honom och lagat varm saft åt honom och pajjat om honom men han bara ligger och sover (; hihi.
Så jag har suttit och gjort en massa andra saker nu såhär på morgonen, typ ordnat upp min hylla "skönhets produkter" och photoshoppat bilder (; Och nu så skall jag testa mitt nya rockaholic dry shampo och se om det faktiskt funkar (hoppas på det då di skall vara så jävla dyra didär tigi´s produkter)! morr.

Här kommer some pics

En på mej, och så på hur fint jag har ordnat min hylla ^^




Och så mitt nya dry shampo som jag skall testa nu!Det är dendär svarta flaskan med grön kork som det står rockaholic på (;

Igår satt jag och Kristian och nördade oss to the max! Vi spelade Warcraft 3 tower defence i LAN ända till halv 3 på natten (; hahahaahhaha :D SÅ kul! Så var vi också på rax med kristians bror och mamma och pappa. Idag skall vi kanske ta oss en tur till bernys för att äta världens godaste sailors burger (; Men nu skall jag fortsätta nörda lite!

UPDATE: Dryshampot funkar otroligt bra :O håret blev helt fettfritt, tog faktiskt bort alla oljor och sånt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hallå sofia! hur går det i vasa /småkusin

Sofia Troberg sa...

hallå! Hördu går nog bra, hade glömt att svara här då jag inte skrivit nåt nytt inlägg på länge (;