söndag 23 november 2014

Ny start

Nu skall det bli ändring på bloggen. Jag älskar att fotografera och köpte i våras en ny kamera och nya objektiv. De bilder jag tar ligger just nu bara i datorn och skräpar. Har otroligt mycke bilder från Norge som jag absolut vill dela med er som är intresserade och jag har bilder från sommaren och hösten som aldrig har blivit upplagda någonstans. 

Håller på och försöker laga bloggen lite snyggare just nu och jag är sämst på detta så ifall det ser korkat ut här nu i några dagar så vet ni varför (; Texten jag har som "header" just nu såg ut som comic sans på kristians dator medan på min var den hur fin som helst. Haha! Måste fixa den som en bild i photoshop istället. 

Nya regler:

- Försöka att sluta mobil-blogga och endast lägga upp bilder från telefonen. MOBILFÖRBUD på bloggen. Endast då jag faktiskt inte kan börja släpa med hela kameraväskan får jag blogga via telefonen. 
- Ta med kameran vart jag än far.
- Försöka snygga upp bloggen.
- Fixa bilder från sommaren och hösten och lägg upp de bästa.
- Inte ta typ en miljon bilder och sen tro att jag måste fixa dem alla innan jag kan väja vilka jag lägger upp. Ta de bästa -> fixa -> ladda upp. Att de ska vara så svårt. 

Nu skall det bli snyggare bilder och mera genomtänkta (eh..nåja) texter. Jag hatar att skriva på telefonen och orkar aldrig skriva varken vackert eller något som berör läsaren på nåt sätt.

Med denna nya inställning till bloggen skall jag lägga upp några bilder jag knäppte på det vackra vintervädret vi har idag. 



 Spegling i balkongfönstret

Inga kommentarer: