måndag 3 november 2014

Halloween 2014

I år blev det både inflyttningsfest och halloween maskerad på en och samma gång. Systrarna Nyman (Malin & Petra) ordnade en jättefin fest i deras jättefina lägenhet. Tusen tack! Jätteskoj hade vi trots lite sista minuten kostym ångest dagen före ( haha, perus) Jag tycker iallafall min hippie - utstyrsel var hur kul som helst. Riktigt nöjd blev jag till slut. Håret är ju de roligaste med halloween, jag brukar fixa hela håret med volume master. Tar otroligt länge och armen blir sjuk men det är ju så kul att ha fluffigt hår en helg i året. Sprayade det lite rosa i topparna också! På söndagen fick ja ha upp de i en rosa jätteboll mitt på huvudet :D

Kanske jag måste hitta på nåt med lite mindre fluff nästa år...eller mer ;) Hippie var riktigt skoj att klä ut sig till. Jag fick ju iallafall en ursäkt att hålla upp 2 fingrar på alla foton. Haha! Kristian var en zombie? Död gubbe? Någå ditåt :D

1 kommentar:

Malin Nyman sa...

Tack för att ni kom, blev en bra kväll! Och ditt hår var FABULOUS! :D <3