fredag 4 juli 2014

Lite om igår.

Igår var jag lat. Halva dagen gjorde jag inget mer än tittade på hjärndöda filmer, sov lite och åt chips. Sömnskuld hej bara.
Sen tog jag mig i kragen och började pyssla om mina växter. Jag sådde mer gräslök och timjan också. Mums!

Min faster och mina kusiner har varit hemma från Stockholm i en vecka. Igår kväll bjöds det på thaimat vid fammo. Supergott!

Sist men inte minst så for jag till kantarellis innergård och satt där och pratade strunt med ett gäng glada tjejer och killar :D

Mittiallt vände min lata supertråkiga dag och blev riktigt bra till slut.

Nu är klockan äntligen 8 och butiken har öppnat. Foooooooooodddzz to the people. Glömde handla igår så jag är helt matlös. Vafan jag gör uppe så här tidigt när jag är ledig är ju en bra fråga.

Inga kommentarer: