tisdag 1 juli 2014

Bzzzzz....!

Ligger vaken. Mitt i natten. Om man nu kan kalla det natt när det är ljust ute dygnet runt. Efter en dag av mycket god mat, promenad i skogen och lite korsordslösning så tänkte jag gå och sova. Men sidu nä.. då kommer mr big ass harakrank himself och tycker det är smart att bosätta sina äckliga långa ben precis ovanför där jag skall sova. Vafan, jag är van att Kristian är här brevid och klobbar dem ifall nån vågar komma nära, men vad gör man då man är själv? Efter en stunds panikerande och hjärtklappning bestämde jag mig för att döda den. Jag samlade mod och slog den med min onepiece. DEN JÄVELN FLÖG VIDARE OCH SATTE SIG BAKOM MIN KUDDE PÅ VÄGGEN. Då gjorde jag det enda rätta. Hade inget val längre. Jag fick hämta mamma. Hon tog i den MED HANDEN och klämde ihjäl den. De sku nog va mycket pengar innan jag sku göra nåt sånt. Fyy fan för saker med för långa ben i proportion till kroppen.

Vad lär vi oss av detta? För det första är onepiece urusla harakranksdödare och för det andra så borde jag skaffa hagelgevär alternativt flamethrower att sova med under sängen i situationer som dessa. Kill it with fire before it breeds.

Inga kommentarer: