torsdag 27 mars 2014

Loppis

Jag håller som bäst på att sälja typ allt jag äger och har så jag skall ha råd med ny kamera utrustning och Norgeresa! Jo och lite uppdaterad garderob behövs också. Nu börjar ju snart säsongen då man inte bara kan slänga på sig en jacka, mössa och en gigantisk halsduk och skita i vad man har där under. 

Idag har jag fortfarande inte orkat göra något mer än att förflytta mig från soffan till sängen och tvärtom. Men jag har faktisk skrivit lappar åt massa loppiskläder och sedan har mamma hjälpt mig att föra saker till loppis och städa mitt bord! Tusen tusen tack för hjälpen mamma! Som sagt, inte bästa tiden att bli sjuk på när karn är på resa och man har ett loppisbord som skall piffas till och uppdateras varje dag. 

 Klädhögar
Sen ha ja då ätit apelsin. Förr åt jag apelsin som normala människor men nu äter jag dem såhär. Mycket godare än då man skalar dem tycker jag. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

på vilket loppis har du

Sofia Troberg sa...

Eva & Adam! :)