tisdag 4 februari 2014

Tankar mitt i natten

Hej här sitter jag ( i en gigantisk hög av näsdukar) och snorar. Helt plötsligt från ingenstans blev jag förkyld. Vaknade med helt stockad näsa i morse och bara blivit mer och mer snorig under dagen. Tog en powernap efter jobbet och nu är jag ju förstås pigg som en spigg.

Jag längtar så efter att få köpa ny kamera. Har nog bestämt mig för att det blir en Nikon D7100 och ett eller två nya objektiv. Sitter och läser allt jag bara kommer över vad gäller kamera just nu. Känner att motivationen är på väg tillbaka när det gäller fotografi och just nu är det typ det enda jag tänker på. Haha! Det är tydligen lite för spännande för mig att köpa ny kamera eftersom jag till och med drömmer om det på natten.

Snart är jag klar med skolan. TÄNK DE! Har så lite kvar men de känns ändå så långt borta. Ibland känns det lite som att mitt samvete inte tillåter mig själv att njuta av att fotografera, läsa en bra bok eller göra något jag blir glad av så länge det finns skolarbeten att göra. Skall bli skönt att slippa ha skolarbeten i bakhuvudet hela tiden.




Godnatt!

Inga kommentarer: