torsdag 27 februari 2014

Absolut ingenting

Idag har jag gjort absolut ingenting. Jag har bara stigit upp för att gå till butiken och handla mat. Kändes lite som att det behövdes en sådan dag även fast det är sportlov. MEN nu är jag ju förstås helt sjukt rastlös och har lite smått ångest över att jag inte rört på mig överhuvudtaget.

ÅH! Jag är inne i en avocado-period nu igen. Jag har blivit så bra på att välja avocadon så jag får nästan aldrig en dålig. Queen of avocados! Avocado är en grej man endera älskar eller hatar, eller så tillhör man det konstiga folket som inte förstår varför folk äter en grön, smaklös sörja. (Say what?) Avocado något av det bästa jag vet. Jag tror att folk som inte äter avocado aldrig har smakat på en perfekt frukt! De är så sjukt goda, ni vet inte vad ni missar!

Till middag idag lagade jag en kycklingsallad med allt möjligt i (ofcourse avocado..) Den blev riktigt god.


Inga kommentarer: