söndag 2 februari 2014

Bilder från veckan

 Denna vecka har varit både hektisk och rolig. Jag har iallafall ätit massor av god mat!
 Ser allmänt hjärndöd ut en morgon i hissen. Snygg väska jag har valt att ta med mig till jobbet.. 
Lagat tomatsoppa
 egopic
 På torsdagen såg jag och mamma på fighting star! Före teatern åt vi på indisk restaurang. 
 Min mat
 Mammas mat
 Tycker massor om min rödorangea jacka från topshop!
 På lördag åt vi lunch vid grillen i Smedsby. Det var första gången vi var dit och åt. Riktigt gott var det, speciellt dipparna och franskisarna var helt gudomliga.
 På kvällen fick vi besök av Johan och Rosita
 Idag körde vi iväg på snabb shopping till gw gallerian. What´s up med mina ögon? :D
 I provrummet
 Skulle egentligen köpa byxor men hittade inga jag gillade så jag köpte en prickig kofta/innejacka/oversize kavaj? istället. Kristian köpte den randiga tröjan som syns på bilden.
Alltså detta urtekram märke har så sjukt goda grejer. Speciellt deras kidneybönor är de godaste konservburks-bönor jag har ätit. Idag köpte jag två nya kryddor. 

Inga kommentarer: