söndag 1 december 2013

Lillajul, första advent och ny bil

 I går firade jag Lillajul hos Jenny och Jessi med lite vin, glögg och struntprat. 
Tog en lite pinsam egopic.
Vi tyckte det var alldeles för länge sedan vi tagit fåniga bilder på oss två, så vi tog tillfället i akt. 
ytterst söta!
skål!
 Citt och Jessi myser i soffan!
Kristian spenderade lördagen i Umeå med Lars. Mitt i lillajulsfirandet skickade Kristian en bild på en Mercedes nyckel och skrev att han råkade köpa hem en "liten" extra sak. Jag trodde han skämtade, men icke. Vi är alltså Mercedes ägare från och med nu. 
 Idag har vi varit på Stundars Julmarknad. 
 Julmarknad är mysigt!
 Mamma och hennes kompis sålde sina egna hantverk. Finfina saker! 

Själv köpte jag en apelsinlimpa och två annorlunda julgransbollar. Såg att även jag och Kristian fastnat på bild i Vasabladets bildspel från stundars. Så, vi är såklart väldigt kända nu. Vi delar ut autografer och signerade foton i morgon mellan 13:00 - 14:00.  Höhö.. 

3 kommentarer:

Anonym sa...

http://global3.memecdn.com/Mercedes-Look-Poor-People_o_111099.jpg

Daniel sa...

Haha vitsi va bra registerskylt, riktigt Kristians nya toy hede.

Sofia Troberg sa...

Hahahaha sure!

Daniel, Jo bästa är ju registerplåten (;