onsdag 27 november 2013

Små solstrålar!

Största glädjen med att arbeta på dagis är nog då man kommer tillbaka efter 1 veckas sjukledigt och det första man får på morgonen är en jättestor gruppkram av alla barnen. Man kan ju inte bli annat än lycklig av det! Underbara barn! 

Jag hör fortfarande nästan ingenting. Trycket i huvudet har lättat lite, men jag har totalt lock på ena örat. Otroligt irriterande. 

Åh, vill handla nytt julpynt och städa upp lägenheten. Åh, frustrationen av att det är alldeles för få timmar på ett dygn. Känns som att jag har tappat en evighet av tid då jag varit sjuk i en vecka. 

Var är snön förresten? Lite julfeelis skulle nog behövas. Fast i morgon skall vi baka pepparkakor, mysigt värre. Jag skall inte äta upp all pepparkaksdeg. Ehm.. eller iallafall försöka att inte äta upp all pepparkaksdeg. 



 Här kommer två svartvita


Inga kommentarer: