måndag 30 december 2013

Överlevnad

Godmorgon! Idag fortsätter min mission impossible (alltså att hitta något att ha på sig på nyåret). Här på Rävgatan har vi just druckit kaffe och ätit morgonmål. Vi har just sett klart en "survival  serie" och nu har vi börjat kolla på Bear Grylls äventyr igen.

Jag börjar identifiera mig lite med Grylls, speciellt mycket då han hittar ett avocadoträd och hans första ord är: "Jag älskar avocado, skulle jag få ta med mig nåt till en öde ö skulle det vara avocado.....och majonnäs....och choklad. HAHA! Min tanke exakt!

Jag vill också resa! Detta gråa väder gör inte saken bättre precis. Kom igen? Lite snö kan det väl komma?

Sitter hemma nu och väntar på att våran nya leksak skall komma hem till dörren. Mina jackor borde också komma, men jag antar de har fastnat nånstans. Yhy yhy!


Bild på mig och Kristian då vi var i Paris i somras. 

Inga kommentarer: