tisdag 3 december 2013

Julpynt

Igår började vi med julstädningen. Insåg återigen att vi har för mycket saker och för lite ytor och förvaringsutrymmen. Vad gör man med alla små onödiga prylar som man bara måste spara? Sen så var det ju julgransbollarna. Varför har jag köpt nya varje år? Jag har typ en miljon julgransbollar. Inte ens en tredjedel kommer att rymmas i granen.

Pysslade lite igår också. Jag fick silverfärgade ljushållare med knipsor på av mamma. Dem knipsade jag fast på en pinne. Sedan satt jag och gröpte ur två flytstenar så de fick rum för varsit värmeljus.

Satt också upp en lång ljusslinga runt hela balkongen och fixade lite mys. I år skall lägenheten vara så julmysig så folk börjar må illa. Vitt, silver, guld och naturmaterial satsar jag på i år.

1 kommentar:

Anna sa...

Vad fint ni har det! Och snyggt hår!!